پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193940
يادداشت/ رضا احمدي
نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است
تاریخ انتشار : 1394/10/02
نمایش : 1306
در پسا برجام، نفوذ فرهنگي و سياسي بيشترين احتمال را دارد و نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است.
سايت پايگاه خبري تحليلي پيرغار به قلم  رضا احمدي نوشت:


دوران برجام تمام و دوران پسابرجام آغازشده است. آقايان دولتي قول دادند مذاکره مي‌کنند و تحريم‌هاي عليه ايران برداشته مي‌شود ولي صحبت‌هايي از طرف مسئولين انجام مي‌شود، که اين مسئله زمان‌بر است، يک سال طول مي‌کشد وکه درست نيست و مسئولين مربوطه بايد سر حرفشان باقي بمانند.

وي افزود: اگرچه تحريم‌ها برداشته شود ولي بازهم دولت در مسئله اقتصادي تحت‌فشار است و بايد دولتيان به مقوله اقتصاد مقاومتي بپردازند. مسئله نفوذ در پسابرجام بزرگ‌ترين خطري است که اسلام و نظام را تهديد مي‌کند و ما بايد منافع و راه‌هاي نفوذ را شناسايي و آن را ببنديم و جلوگيري کنيم

احمدي با اشاره به اين موضوع که مسئله نفوذ بحث امروز نيست و هميشه وجود داشته است و رهبري به آن تأکيد کرده‌اند، تصريح کرد: برجام، دروازه‌اي است که خطر نفوذ در آن زياد است؛ اتاق فکرهاي غرب و آمريکا با ظرافت دقيق به بزک کردن چهره آمريکا اقدام کرده‌اند و در بين داخلي‌ها حرف‌هايي مثل: مذاکره چه عيبي دارد؟ مرگ بر آمريکا براي چه ؟ و … را پراکنده کرده‌اند.

اين استاد دانشگاه گفت: در پسا برجام، نفوذ فرهنگي و سياسي بيشترين احتمال را دارد و نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است. اگر يک ملت دشمني دشمن را نبيند، نابودي آن حتمي است و بايد دقت کافي در اين مورد انجام پذيرد و ما با شناخت راه‌هاي نفوذ و معبرهاي آن، نسبت به دفع و رفع آن اقدام کنيم.


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html